Retour & Terugbetaling

Retour &

Terugbetaling

  • We hebben verzend- en retourkosten ingesteld om onze klanten bewuster te maken van het bestellen en retourneren van pakketten. Help jij ons mee de CO2 uitstoot te verminderen?

  • Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen na levering voordelig aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in de winkel gewend bent. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd geretourneerd te worden. 

    Je kunt je product heel eenvoudig via onze retourportal aanmelden en een verzendlabel aanmaken. Klik hier, log in, meld je retourzending aan en maak een verzendlabel aan. Het enige wat je nodig hebt om je retourzending aan te maken is jouw ordernummer of track & trace en de postcode waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst. Kun je het ordernummer nergens meer vinden? Neem dan even contact op met onze Customer Service.

    Nadat je de stappen hebt gevolgd wordt er een retourlabel aangemaakt. Print deze uit, plak hem op je pakket en lever je pakket in bij het meest dichtstbijzijnde Service Point. Binnen 14 dagen na aankomst in ons magazijn ontvang je jouw aankoopbedrag terug.

  • Als je een bestelling retour stuurt moet je rekening houden met de volgende voorwaarden:

    1. De producten die je wilt retourneren moeten zichtbaar
    ongedragen en onbeschadigd zijn, met aangehecht prijskaartje en in een
    deugdelijke verpakking. Als het product beschadigd aankomt, kunnen wij de
    waardevermindering in rekening brengen.

     

    2. Als het product dat je wilt retourneren verkeerd is
    geleverd, bij levering is beschadigd of binnen de retourtermijn is beschadigd,
    vragen we je dit te melden bij onze klantenservice voordat je het product
    retourneert.

     

    3. Maak bij voorkeur gebruik van de originele verpakking,
    wanneer je (een deel) van de bestelling terugstuurt.

     

    4. Zorg er tot slot voor dat het retouretiket goed aan de
    verpakking is bevestigd en ook dat het label bovenop het oude label met barcode
    en of ordernummer geplakt zit. Let alsjeblieft ook op dat het bestelnummer van
    de retourzending zichtbaar en leesbaar is.

    Bij vragen over je retour, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice: service@summumwoman.com

  • Ja, wij hebben geen andere manier om je retourzending te ontvangen en te verwerken.

  • Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, zal je binnen 14 dagen aankoopbedrag terug ontvangen. De terugbetaling wordt verricht via de originele betaalwijze.

  • Je kunt jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren in één van onze brandstores. Dit kan ook in een andere winkel dan waar de aankoop is gedaan. Neem de aankoopbon of het bijbehorende bankafschrift mee naar de winkel. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, ongedragen, onbeschadigd, met aangehecht artikelkaartje en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd geretourneerd te worden. Je krijgt het aankoopbedrag dan terug via jouw rekeningnummer. Wij geven geen contant geld terug. Uiteraard is het ook mogelijk een aankoop te ruilen. Let wel op dat de retourtermijn 14 dagen is en sale items niet geretourneerd kunnen worden. 

  • Nee, het is helaas niet mogelijk om je online bestelling in een van onze brandstores te retourneren.

  • Nee, het is helaas niet mogelijk om je online bestelling te ruilen voor een ander artikel of een andere maat. Je kunt het artikel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Oeps, het lijkt erop dat wij een fout hebben gemaakt bij het inpakken. Dit lossen we graag voor je op!

    Neem gerust contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je meteen verder. Heb je hier vragen over? Neem dan ook contact op met onze Customer Service. Houd het ordernummer van jouw bestelling bij de hand.

  • Wil je meerder bestellingen in dezelfde doos retourneren? Geen probleem! Meld één keer een retour aan, stop alle items in een doos en voeg een briefje toe met daarop alle aparte ordernummers. Zo weten wij welke bestellingen jouw retourpakket bevat.

  • Voor artikelen die je met korting bij ons koopt, gelden dezelfde retourvoorwaarden als voor full price artikelen.

  • Wanneer jouw retourzending bij ons in de retourportaal is aangemeld, kunnen wij de zending volgen. Mocht het pakket erg vertraagd of kwijt zijn, neem dan contact op met onze: Customer Service.

  • Als er is betaald met een giftcard zal het bedrag, in het geval van een retour, worden teruggestort op dezelfde giftcard. Dit betekent dat de betreffende giftcard daarna opnieuw gebruikt kan worden.

    Mocht er gedeeltelijk betaald zijn met giftcard en met geld, dan zal het bedrag eerst geretourneerd worden op de giftcard en het overige bedrag terug worden betaald in euro's.

  • Een kortingscode wordt per product berekend. De kortingscode zal dus, net zoals bij het afrekenen, per product worden berekend bij een terugbetaling.

    Mocht je producten houden, dan blijft de korting per product hiervoor gelden.

  • Helaas is het niet mogelijk om een retour aan te melden
    in onze retourportaal buiten de vastgestelde retourtermijn van 14 dagen.

    Buiten deze wettelijk vastgestelde retourtermijn, is het nog mogelijk om het pakket retour te sturen: de terugbetaling zal dan in de vorm van een tegoedbon zijn. Mocht je niet in staat zijn geweest de bestelling op tijd te retourneren, neem contact op met Customer Service om dit te organiseren.